GSF - Google Science Fair
Google Science Fair to ogólnoświatowy konkurs naukowy online dla uczniów w wieku 13-18 lat. Wszystkie potrzebne informacje znajdziesz na www.googlesciencefair.com.
Pamiętaj, by zasubskrybować lub obserwować profile:
Ważne daty
- Otwarcie konkursu Google Science Fair: 18 lutego 2015 r.
- Ostateczny termin przyjmowania zgłoszeń: 18 maja 2015 r.
- Ogłoszenie finalistów regionalnych: 2 lipca 2015 r.
- Ogłoszenie finalistów ogólnoświatowych: 4 sierpnia 2015 r.
- Ceremonia rozdania nagród: wrzesień 2015 r.
Co musisz zrobić?
1. Wejdź na www.GoogleScienceFair.com i zarejestruj się. Załóż konto Google (jeśli jeszcze go nie masz) – to nic nie kosztuje i zajmuje tylko kilka minut.
2. Przestrzegaj zasad – zanim rozpoczniesz swój projekt, uważnie przeczytaj regulamin konkursu.
3. Nie ociągaj się – starannie zaplanuj harmonogram projektu i zostaw sobie pewien margines czasowy.
4. Dbaj o bezpieczeństwo – niektóre eksperymenty są niedozwolone. Jeśli nie będziesz przestrzegać zasad, będziemy musieli Cię zdyskwalifikować.
5. Uzyskaj zgodę rodziców lub opiekunów – bez niej nie będziemy mogli ocenić Twojego projektu.
6. Oznacz materiały dodatkowe jako publiczne – pamiętaj, by w ustawieniach udostępniania wszystkie dokumenty Google określić jako publiczne.
7. Myśl jak jurorzy – przejrzyj kryteria oceniania, by dowiedzieć się, na co jurorzy zwrócą uwagę:
Inspirujący pomysł lub praca – czy naprawdę wyróżnia się na tle innych?
Możliwość zapoczątkowania zmian – czy zaprezentowana praca może w istotny sposób wpłynąć na naukę lub świat wokół nas?
Pasja do nauki – czy można postawić Cię za wzór dla innych młodych naukowców?
Doskonałość metody – czy prezentujesz wyjątkowe umiejętności przy planowaniu i realizacji eksperymentu naukowego lub technicznego?
Umiejętności komunikacji – entuzjazm, zrozumiały przekaz, pewność siebie oraz skuteczne wykorzystanie multimediów, schematów i narzędzi Google.
8. Używaj narzędzi Google – dzięki nim możesz pokazać swoje pomysły kolegom z klasy i całemu światu.
9. Korzystaj wyłącznie z własnej pracy – nie możemy przyjąć niczego, co nie jest Twoim dziełem.
10. Nie używaj żadnych logo czy muzyki – dodawaj tylko własne grafiki i filmy.